ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές

Σας ενημερώνουμε ότι

  • Τα αποτελέσματα προαγωγής και φοίτησης και οι έλεγχοι προόδου θα σταλούν σε όλους με μέιλ μετά το μεσημέρι της Τρίτης.
  • Το σχολείο θα παραμείνει κλειστό τις ημέρες:

Δευτέρα 14 Ιουνίου

Τετάρτη 16 Ιουνίου

Παρασκευή 18 Ιουνίου

Τρίτη 22 Ιουνίου,

τις ημέρες δηλαδή των Πανελλαδικών εξετάσεων καθώς λειτουργεί ως εξεταστικό κέντρο. Αυτές τις μέρες θα μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας για ό,τι χρειαστείτε μόνο με μέιλ και όχι τηλεφωνικά.

  • Προς το παρόν δεν έχουν σταλεί οδηγίες από το Υπουργείο για τις εγγραφές των μαθητών της Γ΄ τάξης Γυμνασίου στα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Θα ειδοποιηθείτε από την ιστοσελίδα μας μόλις υπάρξει νεότερη ανακοίνωση.

 

 

 

 

Το πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα» εξασφαλίζει επιταγή (voucher) αξίας 200 ευρώ για κάθε μαθητή, σπουδαστή και φοιτητή, που εμπίπτει σε συγκεκριμένα εισοδηματικά και κοινωνικά κριτήρια, για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού (tablet, laptop, desktop).

Το πρόγραμμα εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και στοχεύει στον περαιτέρω ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων της εκπαιδευτικής κοινότητας και την επίτευξη ενός συμπεριληπτικού ψηφιακού εκπαιδευτικού μοντέλου.

Δικαιούχοι του προγράμματος είναι οι οικογένειες με ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα έως 6.000 ευρώ, οι οποίες δικαιούνται να λάβουν επιταγή 200 ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο ηλικίας από 4 έως 24 ετών, το οποίο φοιτά σε επιλέξιμη δημόσια εκπαιδευτική δομή στην Ελλάδα. Διευκρινίζεται ότι το ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα ορίζεται με βάση το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα, τον αριθμό των παιδιών ανά οικογένεια και το αν μια οικογένεια είναι μονογονεϊκή ή όχι. Για παράδειγμα, για μια οικογένεια με δύο γονείς και δύο παιδιά, το ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα των 6.000 ευρώ αντιστοιχεί σε μεικτό οικογενειακό εισόδημα

12.000 ευρώ. Κατά τη διάρκεια του Α’ κύκλου του προγράμματος, μπορούν να καταθέσουν αίτηση οι εγκεκριμένοι δικαιούχοι του επιδόματος παιδιού του ΟΠΕΚΑ για το έτος 2020, οι οποίοι εντάσσονται στην πρώτη εισοδηματική κατηγορία. Κατά τη διάρκεια του Β’ κύκλου, θα μπορούν να καταθέσουν αίτηση και οι υπόλοιποι δικαιούχοι που πληρούν τα εισοδηματικά και τα υπόλοιπα κριτήρια του προγράμματος, ανεξαρτήτως του αν είναι εγκεκριμένοι δικαιούχοι του ΟΠΕΚΑ. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι οικογένειες μπορούν να διερευνήσουν την επιλεξιμότητά τους και αυτόματα μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή που αναφέρεται στο επόμενο σημείο.

 Οι αιτήσεις κατατίθενται ηλεκτρονικά στην εφαρμογή https://beneficiary.digital-access.gov.gr/. Οι αιτούντες καλούνται αρχικά να μπουν στην ιστοσελίδα του προγράμματος https://www.digital-access.gov.gr ώστε να ενημερωθούν για το πρόγραμμα, τα κριτήρια επιλεξιμότητας και την αναλυτική διαδικασία για την υποβολή της αίτησης επιχορήγησης.

Μετά, εισέρχονται στην εφαρμογή χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς τους στο Taxisnet και ολοκληρώνουν την καταχώρηση των στοιχείων τους δηλώνοντας επιπλέον το προσωπικό τους ΑΜΚΑ. Καταχωρούν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου ώστε να λαμβάνουν έγκαιρη και εμπιστευτική πληροφορία από το Πρόγραμμα μέσω SMS.

Δηλώνουν το σύνολο των εξαρτώμενων τέκνων για τα οποία επιθυμούν να κάνουν αίτηση και συμπληρώνουν τα στοιχεία φοίτησής τους. Επισημαίνεται ότι κάθε δικαιούχος μπορεί να καταθέσει μόνο μία αίτηση στο σύστημα, η οποία θα πρέπει να αφορά το σύνολο των εξαρτώμενων τέκνων τα οποία είναι επιλέξιμα να λάβουν επιταγή.

Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου και αποτελεί την κύρια εκδήλωση του ΟΗΕ για την ενημέρωση του παγκόσμιου κοινού σχετικά με περιβαλλοντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα. Ετσι και το σχολείο μας αποφάσισε να κάνει μια δράση με τα παιδιά της Γ γυμνασίου σήμερα 3 Ιουνίου. Για 2 διδακτικές ώρες τα παιδιά και οι καθηγητές του σχολείου Ι.Μπρόκου, Ι.Παπαδάκη και Γ.Κόκκας μάζεψαν απο τον περιβάλλοντα χώρο του σχολείου πάνω απο 20 μεγάλες σακούλες απο πλαστικά μπουκάλια, μάσκες αλλα και πολλά άλλα, παντός είδους απορρίμματα!
Μια δράση με αποτέλεσμα το καθαρισμό και στόχο τον παραδειγματισμό όλων μας να σεβόμαστε περισσότερο το περιβάλλον μας και να το διατηρούμε καθαρό! Μια μικρή πράξη αγάπης προς το περιβάλλον, ένα μεγάλο βήμα για όλους μας για ένα καλύτερο πλανήτη για μας και τις επόμενες γενιές!

Ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων συγχαίρει θερμά τη μαθήτρια της Γ' τάξης του σχολείου μας, Ελένη Σίτη, για τη διάκρισή της στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό ΘΑΛΗΣ και την πρόκρισή της ως μία από τους τέσσερις μαθητές που θα εκπροσωπήσουν το νομό μας στην Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα που θα διεξαχθεί στις 5 Ιουνίου. Ευχόμαστε κάθε επιτυχία...

ΑΦΙΕΡΩΜΑ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟY  ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ 

 

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ AΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ

 

-Παππού, θα ήθελα να σου πάρω μια συνέντευξη για την περίοδο που κάπνιζες. Πόσων  χρονών ξεκίνησες το κάπνισμα;

-Ξεκίνησα να καπνίζω από 16 χρονών, όταν δούλευα στα καράβια.

-Πόσα πακέτα κάπνιζες την ημέρα περίπου;

-Ξεκίνησα από ένα πακέτο αρχικά την ημέρα, μέχρι που έφτασα να καπνίζω τρία πακέτα άφιλτρα.

-Ποιες ήταν οι αντιδράσεις της οικογένειάς σου;

-Η γυναίκα μου με γνώρισε καπνιστή, όπως και τα παιδιά μου. Φρόντιζα να μην καπνίζω μέσα στο σπίτι, αλλά η μυρωδιά από το σώμα μου και τα ρούχα μου, τους ενοχλούσε ιδιαίτερα,   προπάντων όμως  ο βήχας που είχα κατά τις βραδινές ώρες.

-Ποιες ήταν οι συνέπειες στην υγεία σου;

-Αρχικά αισθανόμουνα πολλή κούραση, λαχάνιαζα εύκολα με τις δουλειές που έκανα, είχα πολλά νεύρα, όταν δεν κάπνιζα, ενώ τις ημέρες που έκανα πολλά τσιγάρα ζαλιζόμουνα αρκετά. Επίσης,  στην ηλικία των 45 χρονών ο οργανισμός μου αντέδρασε πολύ άσχημα. Έπαθα αλλεργία στο τσιγάρο και στον καπνό του, με αποτέλεσμα τα άκρα μου να πάψουν να αιματώνονται και να πάθω σηψαιμία. Το πιο τραγικό ήταν ότι αρχικά δεν το είχα καταλάβει. Έκανα άπειρες εξετάσεις για να βρούμε τι είχα και κατά την διάρκεια των εξετάσεων εγώ συνέχιζα να καπνίζω. Ανακαλύφθηκε τυχαία από έναν ιατρό, σωτήρα μου,  όταν είδε μέσα στην τσέπη του πουκαμίσου μου τα τσιγάρα και με ρώτησε αν καπνίζω… Μέχρι εκείνη την στιγμή πόναγα τόσο πολύ,  που δεν μπορούσα να κοιμηθώ και να περπατήσω. Κάπνιζα όμως,  γιατί ήμουνα εθισμένος .

-Μετά από αυτό το σημείο τι έγινε;

-Με έβαλαν εσπευσμένα για χειρουργείο, όπου μου έκαναν καθαρισμό στα άκρα μου, στα  δάχτυλα ποδιών και χεριών. Αυτή τη στιγμή λείπουν κάποια κομμάτια από τα χέρια και τα πόδια μου. Έκοψα μέσα σε μία μέρα το κάπνισμα. Σύμφωνα με τις οδηγίες του γιατρού δεν έπρεπε ούτε να μυρίζω τον καπνό του. Εγώ βέβαια δεν τον πίστεψα αρχικά και συνέχιζα να βρίσκομαι σε χώρους που κάπνιζαν φίλοι μου  χωρίς εγώ να καπνίζω. Ο οργανισμός μου αντιδρούσε και σε αυτό! Πόναγαν τα χέρια και τα πόδια μου αρκετά. Μέχρι που κατάλαβα ότι έπρεπε να είμαι πολύ προσεκτικός.

-Σου λείπει το τσιγάρο;

-Μπορώ να σου πω ότι τώρα μετά από 25 χρόνια που απέχω από το κάπνισμα άρχισε να μου λείπει αρκετά τα τελευταία χρόνια όλο και πιο έντονα. Είναι φορές που θέλω τόσο πολύ να κάνω ένα τσιγάρο. Μου έρχεται η μυρωδιά του στη μύτη μου,  χωρίς κανένας να καπνίζει γύρω μου. Όμως σκεπτόμενος τι πέρασα, δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψω σε μια συνήθεια που με σκοτώνει.

-Παππού,  δώσε μας ένα μήνυμα σχετικά με το κάπνισμα!

-Εγώ λοιπόν περισσότερο από τον καθένα θα πω:

ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ !!!

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ  ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ,

Α΄ Τάξη  3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ  Αγίου Νικολάου,  

Πρόγραμμα «ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΝ ΤΑΞΕΙ»

"ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:
 
Η Διευθύντρια, ο Σύλλογος διδασκόντων, οι μαθητές και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Γυμνασίου Αγίου Νικολάου συγχαίρουν τη μαθήτρια της Γ΄ τάξης, Ελένη Σίτη για την επιτυχία της στον 81ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό "ΘΑΛΗΣ"και την πρόκρισή της ως μία από τους τέσσερις μαθητές/μαθήτριες που θα εκπροσωπήσουν τον νομό μας στην Εθνική ΜαθηματικήΟλυμπιάδα στις 5 Ιουνίου. Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν επιπλέον, σε όλους τους συμμετέχοντες μαθητές αλλά και σε όλους τους εκπαιδευτικούς και ιδιαιτέρως στη Μαθηματικό κα Ιωάννα Μπρόκου, που με τη συμβολή τους συνεχίζουν με ζήλο να ενισχύουν τη μάθηση και την άμιλλα και να βγάζουν καρπούς στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε"

Ένα εξαιρετικά χρήσιμο έντυπο για να βοηθήσει του εφήβους να μπορούν να λαμβάνουν κάθε φορά τις σωστότερες αποφάσεις,

σχεδιασμένο από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας του Ε.Κ.Π.Α.

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ!!

ΟΔΗΓΙΕΣ

Αγαπητοί γονείς και αγαπητοί μαθητές,

Σύμφωνα με τις τελευταίες κυβερνητικές ανακοινώσεις τα Γυμνάσια θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους τη Δευτέρα 10 Μαΐου.

Οι κανόνες επιστρέφουν και χρειάζεται η συνεργασία όλων μας.

 

1. Η ώρα έναρξης μαθημάτων και διαλειμμάτων επανέρχεται σε αυτό που είχαμε πριν κλείσουμε. Τα μαθήματα θα αρχίζουν το πρωί στις 8.10 πμ, δέκα λεπτά νωρίτερα από το συστεγαζόμενο 2ο Γυμνάσιο, ώστε τα διαλείμματα των δύο σχολείων να πραγματοποιούνται σε διαφορετικές ώρες. Οι μαθητές καλό θα είναι να μην προσέρχονται στο σχολείο πριν τις 8.00 πμ.

2. Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική σε όλους τους χώρους του σχολείου, σε μαθητές και εκπαιδευτικό προσωπικό. Οι μαθητές θα πρέπει καθημερινά να κρατούν και δεύτερη μάσκα μέσα στην τσάντα τους σε περίπτωση που καταστραφεί η πρώτη.

3. Οι μαθητές θα πρέπει να κρατούν τις βεβαιώσεις μετακίνησής τους από και προς το σχολείο.

4. Αυτή τη φορά είναι υποχρεωτικός ο προληπτικός διαγνωστικός έλεγχος (self-test) για μαθητές, εκπαιδευτικούς και βοηθητικό προσωπικό. Για αυτό προμηθευτείτε εγκαίρως το self-test από το φαρμακείο, εάν δεν το έχετε ήδη κάνει. Χρειάζεστε το ΑΜΚΑ του παιδιού σας. Εάν δεν έχει ΑΜΚΑ, εκδίδετε προσωρινό αριθμό από την πλατφόρμα emvolio.gov.gr/pamka

Το τεστ θα διενεργείται κάθε Κυριακή και Τετάρτη απόγευμα μέχρι να δοθούν άλλες οδηγίες. Η διαδικασία είναι απλή, αλλά υπάρχουν και αναλυτικές οδηγίες χρήσης σε σημείωμα μέσα στο τεστ και σε βίντεο που μπορείτε να συμβουλευτείτε στη διεύθυνση: Ανήλικοι μαθητές άνω των 13 ετών μπορούν να κάνουν το τεστ μόνοι τους αλλά υπό την επίβλεψη γονέων/κηδεμόνων, και σε ανήλικους κάτω των 13 ετών το τεστ θα διενεργείται από τους γονείς/κηδεμόνες. Στη συνέχεια καταχωρείτε το αποτέλεσμα στην πλατφόρμα https://self-testing.gov.gr/ στο πεδίο Σχολική κάρτα για COVID19 βάζοντας τους κωδικούς του taxisnet.

Είτε είναι θετικό είτε είναι αρνητικό το αποτέλεσμα πρέπει να εκτυπώσετε τη βεβαίωση. Σε περίπτωση που δεν έχετε εκτυπωτή μπορείτε να συμπληρώσετε τη βεβαίωση χειρόγραφα, σύμφωνα με τις οδηγίες της πλατφόρμας.

Εάν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό ο μαθητής δείχνει τη βεβαίωση κατά την είσοδό του στο σχολείο και κατά την είσοδό του στην τάξη στον Καθηγητή της 1ης διδακτικής ώρας.

Η ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΡΝΗΤΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ/ΜΑΘΗΤΡΙΑ.

Εάν το αποτέλεσμα είναι θετικό ειδοποιείτε το σχολείο και επαναλαμβάνετε δεύτερο (rapid test) είτε σε κάποια από τις σταθερές δημόσιες δομές που προτείνονται, είτε ιδιωτικά, εφόσον το επιθυμείτε με δικά σας όμως, έξοδα. Εάν βγει κι αυτό θετικό ακολουθούμε το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Εάν βγει αρνητικό, τότε εκδίδεται σχετική βεβαίωση από τη δημόσια δομή με την οποία βεβαιώνεται το αρνητικό αποτέλεσμα. Στην περίπτωση αυτή, οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και το λοιπό προσωπικό επιστρέφουν στη σχολική μονάδα, επιδεικνύοντας την ως άνω βεβαίωση και δικαιολογούνται οι απουσίες των μαθητών.

Το ίδιο γίνεται και εάν το πρώτο self-test βγει άκυρο.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση είμαστε στη διάθεσή σας για απορίες, ερωτήσεις ή βοήθεια.

Είμαστε πάντα δίπλα σας.

Καλή αντάμωση με ασφάλεια!

Η Διευθύντρια

Μαρία Χατζηπαναγιώτη

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

ΣΤΟΥΣ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΥΣ ΡΗΤΟΡΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ

Ο Σύνδεσμος Φιλολόγων Ρεθύμνου, το Τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης, οι ΣΕΕ Φιλολόγων Κρήτης, η Ελληνική Ένωση για την Προώθηση της Ρητορικής στην Εκπαίδευση και η Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνου, με την υποστήριξη του ΠΕΚΕΣ Κρήτης και υπό την αιγίδα του ΥΠΑΙΘ, συνδιοργάνωσαν τους 3ους Παγκρήτιους Μαθητικούς Αγώνες Ρητορικής Τέχνης, για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, οι οποίοι πραγματοποιήθηκαν διαδικτυακά το Σαββατοκύριακο 17-18 Απριλίου 2021.

Στόχος της διοργάνωσης ήταν η καλλιέργεια των επικοινωνιακών και εκφραστικών δεξιοτήτων και η άσκηση της κριτικής και δημιουργικής σκέψης των μαθητών μέσω της συμμετοχής σε ρητορικά αγωνίσματα. Παιδαγωγικά, η ρητορική προάγει το «καλώς λέγειν» και το ουσιαστικό «διαλέγεσθαι», που προϋποθέτει ενεργητική ακρόαση, ελεύθερη έκφραση και συμμετοχή και συστηματική αγωγή του προφορικού λόγου, ενώ παράλληλα διαμορφώνει στάσεις και συμπεριφορές των μαθητών - αυριανών πολιτών απέναντι στα σύγχρονα προβλήματα.

Στο πλαίσιο αυτό εργάστηκαν και τα παιδιά της Ρητορικής Ομάδας του σχολείου μας, παρά τις δύσκολες συνθήκες που είχαμε όλοι μας να αντιμετωπίσουμε τη φετινή χρονιά. Ήρθαν σε επαφή με όλα τα είδη του Ρητορικού Λόγου, αλλά κυρίως με την Εκφραστική Ανάγνωση στην οποία και επέλεξαν τελικά να αγωνιστούν. Πέρα από τις συναντήσεις προετοιμασίας, οι μαθητές και οι συντονίστριες της ομάδας μας είχαν επίσης την ευκαιρία να παρακολουθήσουν επιμορφωτικά διαδικτυακά εργαστήρια – σεμινάρια από το Δίκτυο της Ρητορικής στην Εκπαίδευση.

Το σχολείο μας συμμετείχε στο αγώνισμα της Εκφραστικής Ανάγνωσης με τις μαθήτριες ΓΚΑΔΡΗ ΕΛΕΝΗ, ΜΟΥΛΑΚΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ και ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ της Β΄ τάξης. Η προσπάθεια των κοριτσιών καθόλο το διάστημα προετοιμασίας, αλλά και η τελική τους παρουσίαση είναι άξια συγχαρητηρίων! Η Γκαδρή Ελένη πήρε το 1ο βραβείο στην Εκφραστική Ανάγνωση Γυμνασίων, αλλά και η Ειρήνη Μουλακάκη προκρίθηκε στους Ημιτελικούς στο ίδιο αγώνισμα! Αξίζει να σημειωθεί πως το σχολείο μας έχει λάβει μέρος σε όλους τους προηγούμενους Παγκρήτιους Αγώνες Ρητορικής, είναι όμως η πρώτη φορά που κατακτά το 1ο βραβείο σε κάποιο αγώνισμα, γεγονός που μας καθιστά ιδιαίτερα υπερηφανους!

Την προετοιμασία και τον συντονισμό της όλης δράσης είχαν οι φιλόλογοι ΡΟΥΜΠΕΛΑΚΗ ΚΛΕΑΝΘΗ και ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ, οι οποίες συμμετείχαν και ως κριτές στα αγωνίσματα του Λυκείου.

Από τα σχολεία του Δήμου μας συμμετείχαν επίσης το 2ο Γυμνάσιο Αγίου Νικολάου, το Γυμνάσιο Νεάπολης και το Λύκειο Νεάπολης. Θα θέλαμε ολόψυχα να εκφράσουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια στα «αδελφά» αυτά σχολεία, τόσο για την άψογη εμφάνισή τους στους αγώνες γενικότερα, όσο και για τις σημαντικές διακρίσεις τους στο αγώνισμα του Αυθόρμητου Λόγου.

Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν καλή πρόοδο σε κάθε τομέα της ζωής τους. Τα συγχαίρουμε θερμά όχι μόνο για τις επιτυχίες τους, που μας έκαναν υπερήφανους ως εκπαιδευτικούς και ως σχολείο, αλλά κυρίως γιατί απέδειξαν πως, σε πείσμα των χαλεπών καιρών που διανύουμε, υπάρχουν ακόμα νέοι άνθρωποι με ευαισθησίες, προβληματισμούς και διάθεση για πνευματική δημιουργία!

Εκ μέρους του 3ου Γυμνασίου Αγίου Νικολάου,

η Διευθύντρια

Μαρία Χατζηπαναγιώτη

Σελίδα 1 από 50
Κύλιση στην Αρχή