ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δευτέρας 1 Ιουνίου 2020

ΩΡΑΡΙΟ:

Α1-υποτμήμα 1

Α2-υποτμήμα 1

Β1-υποτμήμα 1

Β2-υποτμήμα 1

Γ1-υποτμήμα 1

Γ2-υποτμήμα 1

 8:10 – 8:55

Αρχαία από πρωτότυπο

Θρησκευτικά

Μαθηματικά

Γεωγραφία

Μαθηματικά

Χημεία

 9:05 - 9:50

Μαθηματικά

Νεοελλ. Γλώσσα

Χημεία

Αρχαία από πρωτότυπο

Γυμναστική

Φυσική

10:00 – 10:45

Κείμενα

Οικιακή Οικονομία

Θρησκευτικά

Βιολογία

Νεοελλ. Γλώσσα

Κ.Π.Α.

10:55 – 11:35

Βιολογία

Μαθηματικά

Φυσική Αγωγή

Θρησκευτικά

Νεοελλ. Γλώσσα

Ιστορία

11:45-12:25

Θρησκευτικά

Τεχνολογία/

/Πληροφορική

Αρχαία από πρωτότυπο

Φυσική

Ιστορία

Φυσική Αγωγή

12:35-13:10

-

-

Ιλιάδα

Χημεία

Θρησκευτικά

Ελένη

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τρίτης 2 Ιουνίου 2020

ΩΡΑΡΙΟ:

Α1-υποτμήμα 2

Α2-υποτμήμα 2

Β1-υποτμήμα 2

Β2-υποτμήμα 2

Γ1-υποτμήμα 2

Γ2-υποτμήμα 2

 8:10–8:55

Θρησκευτικά

Αρχαία από πρωτότυπο

Μαθηματικά

Αγγλικά

Τεχνολογία/

/Πληροφορική

Μαθηματικά

 9:05-9:50

Κείμενα

Μαθηματικά

Τεχνολογία/

/Πληροφορική

Θρησκευτικά

Αγγλικά

Κείμενα

10:00–10:45

Τεχνολογία/

/Πληροφορική

Αγγλικά

Αρχαία από πρωτότυπο

Φυσική

Μαθηματικά

Ιστορία

10:55–11:35

Φυσική Αγωγή

Οδύσσεια

Γεωγραφία

Μαθηματικά

Θρησκευτικά

Τεχνολογία/

/Πληροφορική

11:45-12:25

Αρχαία από πρωτότυπο

Νεοελληνική Γλώσσα

Φυσική Αγωγή

Τεχνολογία/

/Πληροφορική

Φυσική

Αγγλικά

12:35-13:10

-

-

Ιστορία

-

Ελένη

Θρησκευτικά

 


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τετάρτης 3 Ιουνίου 2020

ΩΡΑΡΙΟ:

Α1-υποτμήμα 1

Α2-υποτμήμα 1

Β1-υποτμήμα 1

Β2-υποτμήμα 1

Γ1-υποτμήμα 1

Γ2-υποτμήμα 1

 8:10–8:55

Μαθηματικά

Φυσική Αγωγή

Γαλλικά/

/Γερμανικά

Νεοελλ. Γλώσσα

Αγγλικά

Νεοελλ. Γλώσσα

 9:05-9:50

Γαλλικά/

/Γερμανικά

Γαλλικά/

/Γερμανικά

Μαθηματικά

Νεοελλ. Γλώσσα

Μαθηματικά

Νεοελλ. Γλώσσα

10:00–10:45

Γεωγραφία

Αγγλικά

Ιστορία

Τεχνολογία/

/Πληροφορική

Γαλλικά/

/Γερμανικά

Γαλλικά/

/Γερμανικά

10:55–11:35

Τεχνολογία/

/Πληροφορική

Νεοελλ. Γλώσσα

Φυσική

Φυσική Αγωγή

Κείμενα

Μαθηματικά

11:45-12:25

Οικιακή Οικονομία

Μαθηματικά

Ιλιάδα

Αγγλικά

Τεχνολογία/

/Πληροφορική

Βιολογία

12:35-13:10

Αγγλικά

-

Τεχνολογία/

/Πληροφορική

Μαθηματικά

Βιολογία

Φυσική Αγωγή

13:20-13:55

-

-

Αγγλικά

-

Ελένη

Τεχνολογία/

/Πληροφορική

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Πέμπτης 4 Ιουνίου 2020

ΩΡΑΡΙΟ:

Α1-υποτμήμα 2

Α2-υποτμήμα 2

Β1-υποτμήμα 2

Β2-υποτμήμα 2

Γ1-υποτμήμα 2

Γ2-υποτμήμα 2

 8:10–8:55

Μαθηματικά

Γεωγραφία

Γεωγραφία

Γερμανικά

Γαλλικά/

/Γερμανικά

Γαλλικά/

/Γερμανικά

 9:05-9:50

Οδύσσεια

Μαθηματικά

Γαλλικά/

/Γερμανικά

Ιστορία

Χημεία

Φυσική

10:00–10:45

Γαλλικά/

/Γερμανικά

Γαλλικά/

/Γερμανικά

Βιολογία

Γεωγραφία

Μουσική

Μαθηματικά

10:55–11:35

Φυσική Αγωγή

Οδύσσεια

Φυσική

Μουσική

Κείμενα

Θρησκευτικά

11:45-12:25

Μουσική

Αρχαία από πρωτότυπο

Θρησκευτικά

Μαθηματικά

ΚΠΑ

Ελένη

12:35-13:10

-

Μουσική

-

Ιλιάδα

Φυσική Αγωγή

-

13:20-13:55

-

Θρησκευτικά

-

-

-

-

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Παρασκευής 5 Ιουνίου 2020

ΩΡΑΡΙΟ:

Α1-υποτμήμα 1

Α2-υποτμήμα 1

Β1-υποτμήμα 1

Β2-υποτμήμα 1

Γ1-υποτμήμα 1

Γ2-υποτμήμα 1

 8:10–8:55

Φυσική

Τεχνολογία/

/Πληροφορική

Αγγλικά

Ιστορία

Ιστορία

Μαθηματικά

 9:05-9:50

Αγγλικά

Φυσική Αγωγή

Νεοελλ. Γλώσσα

Ιλιάδα

Φυσική

Κείμενα

10:00–10:45

Οδύσσεια

Φυσική

Νεοελλ. Γλώσσα

Φυσική Αγωγή

Μαθηματικά

Αγγλικά

10:55–11:35

Μαθηματικά

Βιολογία

Μαθηματικά

Αρχαία από πρωτότυπο

ΚΠΑ

Μουσική

11:45-12:25

-

-

Μουσική

Μαθηματικά

-

ΚΠΑ

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες και αγαπητοί μαθητές, 

Σύμφωνα με τις τελευταίες κυβερνητικές ανακοινώσεις τα Γυμνάσια θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους την ερχόμενη Δευτέρα 18 Μαΐου. Το διδακτικό έτος θα λήξει την Παρασκευή 12 Ιουνίου. Μόνο για φέτος δε θα διεξαχθούν οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις. Εξαιρούνται οι απολυτήριες εξετάσεις μαθητών Γυμνασίου παρελθόντων ετών. Οι μαθητές θα προαχθούν ή θα πάρουν απολυτήριο με βάση τη βαθμολογία των δύο τετραμήνων. Όσοι μαθητές παραπεμφθούν, θα εξεταστούν τον Σεπτέμβριο.

Για να μπορέσουμε να καταλάβουμε τον τρόπο λειτουργίας με τη νέα κατάσταση δεδομένων πρέπει να ξέρουμε τα εξής:

  1. Το σχολείο έχει καθαριστεί και απολυμανθεί και είναι έτοιμο για την υποδοχή σας σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Έχουμε προμηθευτεί πολλές συσκευασίες αντισηπτικών και υγρού σαπουνιού. Επιπλέον, παραλάβαμε αντισηπτικά από το Υπουργείο Παιδείας και από τον Δήμο μας και έχουμε τοποθετήσει συσκευές με αντισηπτικό μέσα στις τάξεις, στις τουαλέτες και στους εξωτερικούς χώρους του σχολείου για να έχουν πρόσβαση τα παιδιά την ώρα του διαλείμματος.
  2. Παρόλα αυτά θα ήταν καλό οι μαθητές να έχουν μαζί τους ατομική συσκευασία με αντισηπτικά μαντιλάκια και ατομικό αντισηπτικό. Προαιρετικά μπορούν να έχουν και μάσκα. Σχετικές οδηγίες για την ανάγκη τήρησης των απαραίτητων μέτρων ατομικής καθαριότητας καθώς και των αποστάσεων μεταξύ τους έχουμε αναρτήσει στην ιστοσελίδα του σχολείου μας.

Η καθαριότητα του σχολείου σε καθημερινή βάση είναι βασικό μέλημά μας. Θα διατεθούν στο σχολείο μας υπάλληλοι καθαριότητας του Δήμου, ώστε οι χώροι να καθαρίζονται και το πρωί και το απόγευμα (η καθαριότητα το απόγευμα γίνεται από τις δύο καθαρίστριες του συγκροτήματος).

  1. Σε κάθε τάξη τα θρανία έχουν απόσταση 1,5 μ. μεταξύ τους και έχει γίνει διαρρύθμιση με τέτοιο τρόπο ώστε να χωράει μέχρι 15 μαθητές. Υπάρχουν σε όλες τις αίθουσες αντισηπτικά και πίνακας οδηγιών για τον σωστό καθαρισμό των χεριών.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ για λόγους ασφάλειας και υγιεινής οι μαθητές δεν ανταλλάσσουν αντικείμενα (όπως στυλό, μολύβι, γόμα, χαρτονομίσματα κλπ) με τους συμμαθητές τους, κρατάνε απόσταση 1,5 μ. με τους συμμαθητές τους μέσα στην τάξη, στο προαύλιο, στις τουαλέτες και κατά την διάρκεια των διαλειμμάτων. Δεν επιτρέπεται η μετακίνηση των θρανίων και των καρεκλών. Δεν επιτρέπεται η αλλαγή θέσεων μέσα στην αίθουσα.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για να περιοριστεί ο αριθμός των μαθητών στο προαύλιο, τα μαθήματα θα αρχίζουν το πρωί στις 8.10, δέκα λεπτά νωρίτερα από το συστεγαζόμενο 2ο Γυμνάσιο, ώστε τα διαλείμματα των δύο σχολείων να πραγματοποιούνται σε διαφορετικές ώρες. Η προσευχή και οι ανακοινώσεις της ημέρας θα γίνονται στην τάξη, προκειμένου να αποφευχθεί η πρωινή συγκέντρωση όλων των μαθητών στον ίδιο χώρο. Οι μαθητές καλό θα είναι να μην προσέρχονται στο σχολείο πριν τις 8.00 πμ. Το ωράριο έχει διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο, έτσι  ώστε να έρχονται σε επαφή όσο το δυνατόν λιγότεροι μαθητές. Επιπλέον, η έξοδος των μαθητών στα διαλείμματα θα είναι σταδιακή.

  1. Μέχρι τη λήξη της σχολικής χρονιάς οι μαθητές έρχονται εκ περιτροπής. Τι σημαίνει αυτό;

Κάθε τμήμα χωρίζεται σε δύο υποτμήματα. Την πρώτη μέρα θα έρχεται το α΄ υποτμήμα κάθε τμήματος και την επομένη το άλλο μισό. Συγκεκριμένα, κατά την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας, οι μαθητές/μαθήτριες του α΄ υποτμήματος προσέρχονται και παρακολουθούν μαθήματα τις ημέρες Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή, ενώ οι μαθητές/μαθήτριες του β΄ υποτμήματος τις ημέρες Τρίτη και Πέμπτη. Την επόμενη εβδομάδα γίνεται το αντίστροφο, δηλαδή, οι μαθητές/μαθήτριες του α΄ υποτμήματος προσέρχονται και παρακολουθούν μαθήματα τις ημέρες Τρίτη και Πέμπτη, ενώ του β΄ υποτμήματος τις ημέρες Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή.

Τα υποτμήματα θα χωριστούν με αλφαβητική σειρά. Όλοι οι μαθητές θα ενημερωθούν για το υποτμήμα στο οποίο ανήκουν από την ιστοσελίδα του σχολείου μας το Σάββατο 16 Μαΐου.

  1. Το βασικό πρόγραμμα μαθημάτων βασίζεται σε αυτό που είχαμε μέχρι τις 10 Μαρτίου με κάποιες τροποποιήσεις καθώς δεν μπορούν λόγω συνθηκών να κάνουν μάθημα όλοι οι καθηγητές. Θα απουσιάζουν δικαιολογημένα οι Καθηγήτριες: Γερμανάκη Σοφία, Μπρόκου Ιωάννα, Νικητάκη Ειρήνη, Σουλαδάκη Ελένη, Τζουρμπάκη Ναυσικά και Χατζηδάκη Καλλιόπη. Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου μας το Σάββατο 16 Μαΐου.
  2. Σας θυμίζουμε ότι τα κυλικεία των σχολικών μονάδων παραμένουν κλειστά μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να φροντίσετε να έχουν τα παιδιά μαζί τους φαγητό και νερό.
  3. Σε περίπτωση που κάποιος/κάποια μαθητής/μαθήτρια αισθανθεί αδιαθεσία παραμένει στο σπίτι. Εάν ο μαθητής/η μαθήτρια  εμφανίσει   πυρετό, βήχα ή δυσκολία στην αναπνοή στο σχολείο θα ακολουθηθεί το αυστηρό πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ, θα καταγραφεί το περιστατικό, θα ενημερωθεί άμεσα ο γονέας/κηδεμόνας, ο ΕΟΔΥ και το νοσοκομείο, θα μένει σπίτι και θα ακολουθεί αυστηρά τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
  4. 8. ΄Οσοι/όσες  μαθητές/μαθήτριες ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες ή έρχονται σε επαφή με άτομα της οικογένειάς τους, που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες τότε μπορούν να παραμείνουν στο σπίτι. Ο γονέας/κηδεμόνας μπορεί με υπεύθυνη δήλωση να δικαιολογήσει τις απουσίες, οι οποίες καταγράφονται αλλά δεν προσμετρώνται λόγω της πανδημίας.

Σας επισυνάπτω υπόδειγμα της δήλωσης αυτής. Στο πεδίο της αιτίας απουσίας επιλέξτε ένα από τα παρακάτω, όποιο αντιστοιχεί στη δική σας περίπτωση:

« απουσιάζει από το σχολείο γιατί:

ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από COVID-19

ή

έχω άτομο στο οικογενειακό μου περιβάλλον που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου για νόσηση από COVID-19

ή

έχω άτομο στο οικογενειακό μου περιβάλλον που ήδη νοσεί από COVID-19»

Παρακαλούμε να εκτυπώσετε τη δήλωση, να συμπληρώσετε όλα τα πεδία, να την υπογράψετε κι έπειτα να τη σκανάρετε ή να τη φωτογραφίσετε και να τη στείλετε στο μέιλ του σχολείου μας (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.). Παρακαλούμε να στείλετε την υπεύθυνη δήλωση μέχρι και την Παρασκευή 15 Μαΐου το βράδυ ή σε περίπτωση που είναι δύσκολο να στείλετε την υπεύθυνη δήλωση ηλεκτρονικά να ενημερώσετε τηλεφωνικά ή μέσω μέιλ μέχρι την Παρασκευή το μεσημέρι τη Διευθύντρια του σχολείου και να φέρετε οι ίδιοι την Υπεύθυνη Δήλωση στο σχολείο μέχρι τη Δευτέρα 18 Μαΐου στις 11.00 πμ. Παρακαλώ πατήστε εδώ για υπόδειγμα Υπεύθυνης Δήλωσης

Αν ο μαθητής απουσιάζει χωρίς να έχει αποσταλεί στο σχολείο η δήλωση του γονέα/κηδεμόνα, τότε οι απουσίες προσμετρώνται κανονικά.

ΠΡΟΣΟΧΗ:  Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε εγκαίρως την απουσία του παιδιού σας.

Σε περίπτωση που έχετε απορίες, ερωτήσεις ή χρειάζεστε βοήθεια μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο του σχολείου μας ή στο μέιλ. Είμαστε πάντα δίπλα σας για την επόμενη φάση.

 Καλή αντάμωση!

Η Διευθύντρια

Μαρία Χατζηπαναγιώτη

 

ΟΔΗΓΙΕΣ της Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων

Για γονείς πατήστε εδώ

Για εφήβους πατήστε εδώ

Για Γονείς και Εκπαιδευτικούς πατήστε εδώ

 

 

Αγαπητοί γονείς και μαθητές της Α΄ τάξης,

Ελπίζω να έχετε αρχίσει να εξοικειώνεστε με την ασύγχρονη εκπαίδευση και την πλατφόρμα eclass. Πολλές απορίες θα λυθούν με τα μαθήματα της Σύγχρονης Εκπαίδευσης που έχουμε ξεκινήσει από την Πέμπτη 2 Απριλίου σταδιακά και δοκιμαστικά!

Όπως ανακοινώθηκε και στην ιστοσελίδα του σχολείου μας, σας παρακαλώ να βλέπετε μόνο τα μηνύματα και τις ανακοινώσεις του δικού μας σχολείου και να μην εγκαταστήσετε καμία πλατφόρμα WeBex καθώς δε χρειάζεται και θα δημιουργήσει πρόβλημα επικοινωνίας.

Να μην επιχειρήσετε να μπείτε αν δε δείτε προσεκτικά όλες τις οδηγίες μας.

Στη Σύγχρονη Εκπαίδευση όπως έχουμε πει, θα μπορείτε να βλέπετε και να ακούτε τον Καθηγητή του μαθήματος και αυτός με τη σειρά του να σας ακούει και να σας βλέπει μόνο εάν το επιτρέπει ο κηδεμόνας σας. 

Η παρακολούθηση των μαθημάτων Σύγχρονης Εκπαίδευσης για τα Γυμνάσια γίνεται στο ωράριο 8-12 πμ. Αύριο θα ξεκινήσουμε 9.00 πμ.

Το πρόγραμμα της αυριανής ημέρας είναι:

Παρασκευή 3/4/2020

9:00 - 9:45

Τζουρμπάκη Β1 - Φυσική

10:00 - 10:45

 Τζουρμπάκη Β2 - Φυσική / Σουλαδάκη Α1 - Γλώσσα

11:00 - 11:45

 Σουλαδάκη Γ1 - Αρχαία / Σταυρακάκη Α2 - Τεχνολογία

 

 


ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤA ΤΜΗΜΑTA Α1-A2: 
Σουλαδάκη Ελένη: https://minedu-gov-gr.webex.com/meet/eleni.soul08

Σταυρακάκη Ευαγγελία: https://minedu-gov-gr.webex.com/meet/evastav50

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ:

 

 

Για να μπείτε να παρακολουθήσετε θα πατήσετε λίγα λεπτά πριν την ώρα του μαθήματος τον σύνδεσμο που αντιστοιχεί στον καθηγητή του μαθήματος. Είναι καλύτερα να χρησιμοποιήσετε υπολογιστή. Καλό θα είναι να έχετε ακουστικά συνδεδεμένα ή handsfree. Σε περίπτωση που δεν έχετε υπολογιστή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κινητό σας ακολουθώντας τις αντίστοιχες οδηγίες.

Όσοι μαθητές χρησιμοποιήσουν υπολογιστή, πρέπει να συνδεθούν μέσω των παραπάνω συνδέσμων επιλέγοντας «join from your browser». ΜΗΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.

Πριν τη σύνδεση θα σας ζητηθεί το όνομα και το email σας. Γράψτε το όνομα και το επίθετό σας κατά προτίμηση με κεφαλαία, για να μπορεί ο Καθηγητής να σας αναγνωρίσει και να επιτρέψει την είσοδό σας στην ψηφιακή τάξη. Δε θα συμπληρώσετε οτιδήποτε σας ζητά προαιρετικά (optional). Έπειτα πατάτε Join the meeting.

Μόνο όσοι συνδεθούν από smartphone ή tablet, να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:

ΒΗΜΑ 1: Συνδέεστε στο internet, πληκτρολογείτε το σύνδεσμο της ψηφιακής τάξης που σας ενδιαφέρει και πατάτε download για να κατεβάσετε την εφαρμογή Cisco Webex

ΒΗΜΑ 2: Επιλέγετε Google Play Store

ΒΗΜΑ 3: Πατάτε το κουμπί Εγκατάσταση

ΒΗΜΑ 4: Επιλέγετε Άνοιγμα Εφαρμογής

ΒΗΜΑ 5: Πατάτε Accept

ΒΗΜΑ 6: Γράφετε το όνομά σας και το email σας

ΒΗΜΑ 7: Πατάτε ΟΚ

ΒΗΜΑΤΑ 8,9,10: Και στα 3 αυτά βήματα πατάτε Να επιτρέπεται

ΒΗΜΑ 11: Πατάτε join

 

ΟΤΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΑΣ, ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ. 

Αν αργείτε να συνδεθείτε μην αγχωθείτε. Το δίκτυο εξυπηρετεί όλη την Ελλάδα και καθυστερεί. Περιμένετε υπομονετικά και ξαναδοκιμάστε όταν σας δώσει τη δυνατότητα.

Παρακαλώ να βλέπετε κάθε μέρα τις ανακοινώσεις στην Ιστοσελίδα του σχολείου μας για να αναζητάτε το πρόγραμμα της επόμενης ημέρας.

Είμαστε δίπλα σας για να σας προχωρήσουμε μαζί σε αυτή την πρωτόγνωρη εμπειρία. 

Καλή επιτυχία!

Η Διευθύντρια

Μαρία Χατζηπαναγιώτη

 

ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΜΗΝΥΜΑ ΣΕ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές του σχολείου μας,

Οι καθηγητές και εγώ προσωπικά σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας για τα εξ αποστάσεως μαθήματα του σχολείου μας. Σχεδόν το σύνολο των μαθητών έχει εγγραφεί στην πλατφόρμα του Πανελλήνιου σχολικού δικτύου. Η τηλεκπαίδευση δε μπορεί σε καμιά περίπτωση να αντικαταστήσει το μάθημα στη σχολική τάξη. Στις πρωτόγνωρες καταστάσεις που ζούμε όμως, η υγεία προέχει! Μένουμε Σπίτι και προσέχουμε την υγεία μας, την υγεία των δικών μας ανθρώπων, την υγεία των γύρω μας. Οφείλουμε όμως να αξιοποιούμε τον χρόνο μας δημιουργικά με τις δυνατότητες που μας δίνει η τεχνολογία.

Εμείς οι εκπαιδευτικοί κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να παραμείνουμε κοντά στους μαθητές μας και στους γονείς τους και να διατηρήσουμε ένα σχολικό κλίμα που θα επιτρέψει να διατηρήσουμε την επαφή μέχρι να συναντηθούμε ξανά όλοι μαζί στον χώρο του σχολείου μας γεροί και δυνατοί! Έχουμε ήδη ετοιμάσει ικανοποιητικό (σε όγκο και ποιότητα) υλικό το οποίο είναι στη διάθεση των μαθητών μας.

Επισημαίνουμε ότι τα μαθήματα αποσκοπούν στη δημιουργική επαφή των μαθητών με τη γνώση και οι επιδόσεις σας σε αυτά δε θα επηρεάσουν τη βαθμολογία τετραμήνου. Η εξ αποστάσεως διδασκαλία δεν έχει στόχο τη συνέχεια της ύλης ή την αξιολόγηση των μαθητών.

Η τηλεκπαίδευση χωρίζεται σε δύο κατηγορίες: Ασύγχρονη και Σύγχρονη.

  1. Ασύγχρονη: Όχι σε πραγματικό χρόνο. Μέσω της πλατφόρμας e-class του σχολικού δικτύου ο μαθητής θα βρίσκει υλικό για κάθε μάθημα. 
  2. Σύγχρονη: Σε πραγματικό χρόνο. Μέσω της πλατφόρμας Cisco Webex Meetings ο καθηγητής θα κάνει μάθημα στους μαθητές.

Αναλυτικότερα:
Για την Ασύγχρονη, μπορείτε να επισκέπτεστε την πλατφόρμα του σχολικού δικτύου “Ηλεκτρονική Τάξη” (e-class) και να βρείτε τα μαθήματα του σχολείου μας πατώντας τον πιο κάτω υπερσύνδεσμο (link):

https://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=76211

ή κάνοντας είσοδο μαθητή στο πανελλήνιο σχολικό δίκτυο

https://eclass.sch.gr/
(πατάμε στη εικόνα δεξιά που λέει: Σύνδεση με λογαριασμό sch.gr).

Η προσωποποιημένη είσοδος του μαθητή στην υπηρεσία του σχολικού δικτύου, οδηγεί τον μαθητή στο  προσωπικό του χαρτοφυλάκιο. Εκεί, αρχικά κάνει εγγραφή στα ηλεκτρονικά μαθήματα που έχουν δημιουργήσει οι εκπαιδευτικοί του σχολείου του, για τη συγκεκριμένη σχολική χρονιά (με ένα κλικ όταν είναι κλειστά ή ανοιχτά με εγγραφή).

Για την πρόσβαση σε υλικό ανοικτών μαθημάτων δεν απαιτείται η σύνδεση με λογαριασμό για τους μαθητές. Τα περισσότερα μαθήματα την 1η εβδομάδα μαθημάτων είναι ανοιχτά (το λουκέτο δεξιά του τίτλου είναι ανοιχτό) για να είναι πιο εύκολη η πρόσβαση από τους μαθητές μας. Στην πορεία θα είναι κλειστά ή ανοιχτά με εγγραφή.

Σας παρακαλώ γονείς και μαθητές να συνδέεστε αργά το απόγευμα ή νωρίς το πρωί προκειμένου να κατεβάσετε το εκπαιδευτικό υλικό στον υπολογιστή σας και να μπορεί από εκεί ο μαθητής να το μελετήσει την ώρα που τον διευκολύνει. Έτσι τις ώρες αιχμής, αφήνουμε τους πόρους του δικτύου ελεύθερους προς χρήση των μαθητών της Γ΄ Λυκείου.

Με αυτά που σας περιέγραψα παραπάνω τα παιδιά θα συμμετέχουν με τη λεγόμενη «ασύγχρονη εκπαίδευση», η οποία θα συνεχιστεί μέχρι οι μαθητές να επιστρέψουν στα θρανία.

Παράλληλα, ξεκινά και για τα Γυμνάσια η «σύγχρονη εκπαίδευση»-τηλεδιδασκαλία, σε πραγματικό χρόνο. Μέσω της πλατφόρμας WebEx (Cisco Webex Meetings) τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί επικοινωνούν σε ένα ψηφιακό δωμάτιο, μία τάξη που δημιουργεί κάθε εκπαιδευτικός. Οι ώρες χρήσης αυτής της πλατφόρμας θα είναι συγκεκριμένες για τα Γυμνάσια καθώς τις υπόλοιπες ώρες χρησιμοποιείται από άλλες βαθμίδες εκπαίδευσης. Για τη σύγχρονη εκπαίδευση μέσω WebEx θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του σχολείου μας (https://www.3gymagni.gr) ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα ωρών μαθημάτων με συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς και μαθήματα. Για την χρήση του Webex δεν είναι απαραίτητη η εγκατάσταση και μπορεί ο μαθητής να συνδεθεί μέσω του browser του υπολογιστή του (Chrome, Firefox, κλπ).

Είμαστε στη διάθεσή σας για ό,τι χρειαστείτε στο τηλέφωνο του σχολείου μας (τηλ. 2841021388, ώρες 8.30 – 13.30) ή στο email του σχολείου (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).

Το ταξίδι στη γνώση μένοντας σπίτι, μόλις ξεκίνησε!

Βγαίνοντας από αυτή την πανδημία θα είμαστε όλοι μας μικροί και μεγάλοι πιο σοφοί, πιο ευαισθητοποιημένοι και πιο ώριμοι! Με το καλό να ανταμώσουμε ξανά!

Η Διευθύντρια

Μαρία Χατζηπαναγιώτη

Παροχή προσωπικών λογαριασμών στους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο για την υλοποίηση τμημάτων ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Αγαπητοί γονείς και μαθητές, για να λειτουργήσουν τμήματα ασύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στο σχολείο μας, απαιτείται οι μαθητές, με ευθύνη των κηδεμόνων τους, να εγγραφούν στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, προκειμένου να αποκτήσουν λογαριασμό και κωδικούς για τη σύνδεσή τους στις πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης.  

Κατά τη δημιουργία του λογαριασμού θα σας ζητηθεί ο Αριθμός Μητρώου, ο οποίος υπάρχει στον έλεγχο του Α΄ τετραμήνου, η διαδικασία όμως μπορεί να προχωρήσει και χωρίς αυτόν.

Εγγραφή και δημιουργία μαθητικών λογαριασμών στο ΠΣΔ για τους μαθητές και μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Η διαδικασία δημιουργίας μαθητικού λογαριασμού ΠΣΔ με ευθύνη του κηδεμόνα, υλοποιείται με τα παρακάτω βήματα:

  1. Η εγγραφή γίνεται από τον κηδεμόνα κάθε μαθητή/μαθήτριας μέσω της εφαρμογής εγγραφής που βρίσκεται στη διεύθυνση https://register.sch.gr/students/.
  2. Για την εγγραφή απαιτείται από τον κηδεμόνα: (α) η χρήση ηλεκτρονικής συσκευής με πρόσβαση στο Διαδίκτυο και (β) να διαθέτει κινητό τηλέφωνο και προσωπική ηλεκτρονική διεύθυνση αλληλογραφίας (email).
  3. Η εφαρμογή εγγραφής αρχικά εμφανίζει εισαγωγική σελίδα, με χρήσιμες πληροφορίες για τον μαθητή και τον κηδεμόνα του.
  4. Ο κηδεμόνας εφόσον το επιθυμεί μπορεί να συνεχίσει με την εγγραφή με το κατάλληλο πλήκτρο που υπάρχει στο τέλος της σελίδας και το οποίο οδηγεί στη φόρμα εγγραφής.
  5. Στη φόρμα εγγραφής θα πρέπει:
  6. Όλα τα πεδία να συμπληρωθούν ακριβώς όπως αναγράφονται σε έλεγχο προόδου του/της μαθητή/μαθήτριας που έχει λάβει πρόσφατα από το σχολείο.
  7. Η συμπλήρωση όλων των πεδίων είναι υποχρεωτική.

iii. Τα πεδία email κηδεμόνα και κινητό τηλέφωνο κηδεμόνα συμπληρώνονται με σκοπό την εύκολη ανάκτηση των στοιχείων του λογαριασμού (όνομα χρήστη και κωδικός πρόσβασης) από τον κάτοχό του.

  1. Αφού ο κηδεμόνας διαβάσει τους Όρους Χρήσης και τη Δήλωση Εχεμύθειας μπορεί να προχωρήσει στην υποβολή της φόρμας για τη δημιουργία του μαθητικού λογαριασμού.
  2. Η ορθότητα των στοιχείων μαθητή/μαθήτριας επιβεβαιώνεται από το σύστημα mySchool και δημιουργείται ο λογαριασμός.
  3. Με τη δημιουργία του λογαριασμού εμφανίζονται τα στοιχεία πρόσβασης, όνομα χρήστη (username), κωδικός πρόσβασης (password) και e-mail, τα οποία και πρέπει να διατηρήσει ο κηδεμόνας για την πρόσβαση του μαθητή στις υπηρεσίες του ΠΣΔ.
  4. Ταυτόχρονα, αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα στην e-mail διεύθυνση του κηδεμόνα με το όνομα χρήστη και χρήσιμες οδηγίες για την ανάκτηση του κωδικού πρόσβασης σε περίπτωση που ξεχαστεί.
  5. Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η επιβεβαίωση της ορθότητας των στοιχείων (βήμα 7) και η δημιουργία του λογαριασμού, ο κηδεμόνας μπορεί να επικοινωνήσει με το σχολείο ώστε να διασταυρώσει την ορθότητα των στοιχείων του/της μαθητή/μαθήτριας.

Εναλλακτικά, μπορεί να υποβάλει αίτημα υποστήριξης προς το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο από τη σχετική επιλογή που υπάρχει στην οθόνη της εφαρμογής.

Για την προστασία της ιδιωτικότητας του μαθητή/της μαθήτριας το όνομα χρήστη (username) που παράγεται δεν έχει σχέση με τα προσωπικά στοιχεία του μαθητή/μαθήτριας.

 

«Παιδιά με δικαιώματα»

     Παρά τη γενικότερη άνοδο του βιοτικού επιπέδου και το υψηλό μορφωτικό επίπεδο των σύγχρονων ανθρώπων, πολλοί είναι εκείνοι που αδιαφορούν για τα προβλήματα που μαστίζουν μια ιδιαίτερη ομάδα συνανθρώπων μας, τα παιδιά. Αν και έχουν κατοχυρωθεί τα Δικαιώματα του Παιδιού, όπως το δικαίωμα στη ζωή, στη μόρφωση, στην περίθαλψη, στη στέγη, διαπιστώνουμε εντούτοις ότι σημειώνονται πάμπολλα δείγματα παραβίασής τους. 

      Δυστυχώς, καθημερινά γινόμαστε θεατές οδυνηρών περιστατικών με θύματα παιδιά ακόμη και στις πιο «πολιτισμένες» χώρες. Χιλιάδες παιδιά πεθαίνουν από ασιτία, αρρώστιες, έλλειψη σε πόσιμο νερό και πολέμους. Άλλα τόσα κακοποιούνται σωματικά και λεκτικά ή πέφτουν θύματα απαγωγής ακόμη και για πώληση οργάνων. Επιπλέον, αρκετά παιδιά παραμελούνται από τους γονείς τους, με αποτέλεσμα να ζητιανεύουν ή να καταφεύγουν σε «επίγειους παραδείσους». Ακόμα, πολλά είναι αναλφάβητα και στερούνται το δικαίωμα πρόσβασης στη μόρφωση.

      Κι αν όλα αυτά φαντάζουν μακρινά, δε συνειδητοποιούμε ότι πιθανόν να συμβαίνουν μπροστά στα μάτια μας. Δεν πρέπει να εθελοτυφλούμε πια. Όλοι οφείλουμε να αναλάβουμε ευθύνες. Κάθε παιδί πρέπει να γνωρίζει τα δικαιώματά του για να μπορεί να τα διεκδικεί όταν του τα στερούν. Αυτό θα γίνει μέσω της σωστής ενημέρωσης από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και το σχολείο, με την κατάλληλη υποστήριξη τόσο από το κράτος όσο και από Διεθνείς Οργανισμούς.

      Σημαντικό μερίδιο ευθύνης έχουν οι γονείς για τη σωστή ανάπτυξη των παιδιών τους, λαμβάνοντας αποφάσεις με γνώμονα το συμφέρον και την αγάπη που τρέφουν για αυτά. Σε ειδικές περιστάσεις καλό θα είναι να επεμβαίνουν ειδικοί, κοινωνικοί λειτουργοί και ψυχολόγοι, κατευθύνοντας σωστά τα παιδιά και τους γονείς τους. Από την πλευρά του το κράτος, σε συνεργασία με τους Διεθνείς Οργανισμούς, έχει χρέος να επιβάλλει αυστηρές ποινές σε όσους κακοποιούν και εκμεταλλεύονται τα ανήλικα. Προέχει όμως η ευαισθητοποίηση κάθε ανθρώπου χωριστά και ο αγώνας για την εξάλειψη κάθε αυθαιρεσίας που έχει στόχο αθώες ψυχές.

       Αν θέλουμε να λεγόμαστε Άνθρωποι είναι καθήκον μας να λάβουμε δραστικά μέτρα καταγγέλλοντας κάθε περιστατικό εκμετάλλευσης παιδιού που υποπέσει στην αντίληψή μας. Μόνο έτσι δεν θα «γκρεμίσουμε» αυτά τα παιδικά όνειρα για ένα καλύτερο αύριο. Και ας μην ξεχνάμε πως «τα παιδιά είναι το μέλλον του κόσμου».

 

Ναταλία Πυρομάλη, Β2

Σελίδα 1 από 47
Κύλιση στην Αρχή